سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۶:۰۹

اخبار

بهداشت و پیشگیری سر لوحه برنامه های عملیاتی منطقه آغاجاری

نشست مشترک مدیران و مسئولان شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری و بهداشت و درمان به منظور ارزیابی فعالیت های بهداشتی برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری ، در این جلسه که با حضور مهندس درویشی مدیر خدمات ، مهندس بهبهانیان مدیر منابع انسانی و مهندس زیدونی رئیس روابط عمومی، مهندس ابوعلی رئیس خدمات اداری اجتماعی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز آغاجاری برگزار شد مسائل و برنامه های بهداشتی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
ابتدا دکتر عیسی طاهری رئیس طب صنعتی و بهداشت ، گزارشی از فعالیت های بهداشتی انجام شده در 2 ماه گذشته سال جاری را به اطلاع اعضای جلسه رساند و برنامه های آینده را نیز توضیح داد و از ادامه سمپاشی و ضدعفونی منازل سازمانی و معابر خبر داد.
سپس مهندس درویشی مدیر خدمات شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری به وجود خزندگان خطرناکی مانند مار و عقرب اشاره کرد و خواستار تسریع در سمپاشی و ضد عفونی محوطه منازل سازمانی شد.
وی اهمیت ایمنی جاده سلامت واقع در کمربندی حد فاصل دانشگاه آزاد اسلامی و منازل سی تایپ چوبی را مورد توجه قرار داد و بر یافتن راه حلی برای ایمنی بیشتر این مسیر تاکید کرد.
همچنین مهندس بهمن بهبهانبان مدیر منابع انسانی شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری از وجود حیوانات خانگی در منازل سازمانی ابراز نگرانی کرد و با توجه به ممنوعیت نگهداری حیوانات خانگی خواستار برخورد قانونی با کسانی شد که این حیوانات را در منازل سازمانی نگهداری می کنند.
وی به شکایت متعدد خانواده ها مبنی بر سلب آرامش توسط حیوانات خانگی اشاره کرد و گفت : وظیفه ما ایجاد آرامش برای خانواده های صنعت نفت است و اگر فردی قانون را رعایت نکند تذکر و در نهایت برخورد قانونی می شود.
در ادامه مقرر گردید از طریق اداره ایمنی و HSE  به کلیه کارکنان ساکن در منازل سازمانی ابلاغ گردد که از نگهداری حیوانات خانگی خودداری کنند. 
همچنین مقرر گردید تیم کارشناسی بهداشت محیط از جاده کمربندی معروف به جاده سلامت بازدید و گزارشی از مشکلات آن منطقه تهیه نماید تا اقدامات بعدی جهت بهسازی و زیباسازی این جاده توسط خدمات شرکت نفت انجام پذیرد. 

خبر
خبر
خبر
خبر

خبر

 
۷ خرداد ۱۳۹۹ ۰۱:۱۶
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۱,۱۸۶

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید